johannabestabilling

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna B - 6 februari 2011 18:31

Heej!


Jag har inte kunnat blogga för att jag har vart i Örebro och badat på Gustavsvik och jag hade ingen data med mig. Vilket var väldigt skönt förutom att alla bloggar sååååååå mkt. haha ! Ni kommer få lite bilder från helgen i Örebro. Jag åkte i fredags och badade i lördags och åkte hem idag. Vad har ni andra gjort i helgen?

            

Orkar inte ladda upp fler bilder just nu.


  

Av Johanna B - 3 februari 2011 19:55

I rymden finns inga känslor

 

Regi: Andreas Öhman


Skådespelare: Bill Skarsgård, Martin Wallström, Cecilia Forss, Lotta Tejle, Sofie Hamilton, Susanne Thorson och Per Andersson.


Handling: 18-årige Simon lever i en lägenhet med sin bror Sam och dennes flickvän. Simon har Aspergers syndrom och kräver ett inrutat schema varje dag för att må bra. När Sams förhållande med flickvännen tar slut raseras ordningen för Simon som beslutar sig för att hitta en ny flickvän till Sam.


Vad tycker jag?: Den var bra och rolig men i mitten blev den lite långtråkig. Men den var okej. Jag skrattade iaf ganska mycket till den. Jag rekommenderar den. Den får 6/10.

  



  

Av Johanna B - 3 februari 2011 19:44

Jag är med och tävlar hos Emelie om nagelsaker.

  

Du kan klicka på  bilden för att komma till tävlingen.


  

Av Johanna B - 3 februari 2011 19:08

Hej på er!


Idag åkte jag skridskor i skolan isen var väl okej men när man gick hem från skolan var den riktigt slaskig. Efter det hade vi språkval och jag hade alla rätt på läxan haha. Vi skulle kunna 5 olika namn och efter då såg vi på Don Quijote. Sedan hade vi No :/ och sedan var det lunch fläskkareé (stavning). Efter det så var det matte :/ och sedan hade vi so och då hade vi en till rättegång. Jag var nämdeman. Så Jag och Amanada (som är lagman(domare)) Haha får bestämma straffet till Kevin (Daniel), Robin (Oskar) och Maria typ eller något (Erika).

  

Hittade den på google. Jag tyckte iaf att rättegången gick bra. Efter det så drog jag till biblan och tittade om dem hade "Svindlande höjder" men det hade dem inte. Så jag drog hem. När jag kom hem spela jag lite gittarr och läst i en engelska bok vilket jag bLÄ! När jag kom hem så hade mamma fått en bokklubbstidning så jag bläddrade igen den...

  

så såg jag den här boken och jag tyckte den verkade intressant och då läste jag och den verkade vara bra. "Hjärtevärmande, rolig och romantisk. Marley och jag-fans kommer älska den" Closer

"Mysig och hjärtevärmande - detta är den perfekta en kall vinterkväll." News of the World

Det va vad vissa hade skrivit om den och jag sa till mamma att jag gilla den så hoppas hon köper den. Haha! Jag forsatte bläddra runt i tidningen hittade jag en bok...

  

... denna. Den verkar bra för sådana som vill bli duktiga fotografer så den vill jag också ha.

Nyss ringde kusse Becca för att tacka för pengarna hon fick i present av min familj. Jag pratar sällan med henne så jag kunde inte komma på vad jag skulle säga. Jag pratar sällan med henne för att hon bor längre upp i Sverige. Men iaf jag har ganska mycket att göra men  jag orkar int göra något.

Jag sökte på "Genom fotografens ögon" för jag trodde boken heter så. och då hittade jag den här bilden.

  

Cool va? Jag tyckte verkligen om den.


  

Av Johanna B - 2 februari 2011 18:00

  

(Klicka på bilden för att komma till tävlingen.)

 

Jag tävlar hos Millah om 3 änglar från Camalias.se.

 

  

Av Johanna B - 2 februari 2011 16:37

Jag tävlar om Schlagerprylar från Giftstore.se hos Linneas blogg.

    

(Du kan klicka på bilden för att komma till tävlingen.)

 

  

Av Johanna B - 2 februari 2011 16:15

  


Kommentar till SMS-bloggning
 
Ingen bild

Ella

Tisdag 1 feb 18:25

konstig familh

  


IP: 81.235.139.71


Svar: Mina föräldrar är som dem är och dem gör det bara för att dem älskar mig. Och jag är glad att jag har föräldrar som bryr sig. För det finns sådana som har föräldrar som inte bryr sig så jag är stolt över min föräldrar som gör det. Och ja min familj är konstigpå sitt sätt men inte som du verkar tro. Dem är roligt konstiga. Det är hela min släkt.


  

Av Johanna B - 1 februari 2011 17:32

Jag sitter i bussen på väg hem. Jag tror Jag snart är hemma. Jag är öm i knät och när Jag kommer hem kommer Jag få en utskälning för Jag tror Jag glömt termosen vid kungsberget.

 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards