johannabestabilling

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna B - 26 november 2010 11:03

Hej småbarn!


Här sitter man i skolan och har hålltimme. Asså ingen musik. LÄNGTAR till lunchen!! Jag är hungrig!!!!! (och flum). Ja ska presenteraen pawerpoint!!

Men ska dra älskar er mest!

bjuder på bild  

Han suger 

Av Johanna B - 23 november 2010 18:56

Hej!!


Det blir ett snabbt inlägg innan jag ser slutet av Adventureland. Idag fick vi omdömena. Jag hatar dem, jag, Malin, Adina och Kicki gick sen hem till Adina för att se the Cake Eaters. Men aja kan inte skriva mer nu.


  

Av Johanna B - 21 november 2010 09:26

Rödluvan av Catharine Hardwike. Billly Burke och Amanda Seyfried är med i.   http://www.youtube.com/v/7NfwUkXQrHE? jag kaninte lägga inte youtube klipp längre.


  

Av Johanna B - 21 november 2010 09:21

   Rösta på Kristen!! http://www.oxfordmail.co.uk/leisure/cinema/film_awards_2010/  Man kan också rösta på Robert. SÅ TA OCH RÖSTA NU!!!!!!



P.s Jag glömde berätta att igår hyrde jag Case 39. Den var bra!! .D.S.

Av Johanna B - 21 november 2010 09:16

Den där videon frunka inte märkte jag så jag ger er en sida där ni kan se den!!

http://erikzzonz.blogspot.com/2010/11/avundsjuk.html#comments


  

Av Johanna B - 21 november 2010 09:04

Godmorgon godmorgon hör fåglarna sjunga glatt godmorgon godmorgon i kör!


Förlåt att jag inte blogga efter gymnastik tävlingen i går men jag orka inte. Det gick bra för oss. Vi  5:a eller 6:a av åtta och det var första gången dem tävlade, vi hade inget fristående sen gick det lite dåligt på plint men om vi hade haft firstående så hade vi säkert kommit 4: eller 3:a. Men dem var duktiga. Det blev inga bilder igår. Men idag så ska man antingen bara vara hemma eller åka till Kussarna. Tror inte jag orkar.

Saknar er Simona och Bambi!!


     

Av Johanna B - 20 november 2010 06:49

JAg är såååååååååååååååååååååååååååååååååååå avundsjuk!

funka det?


     

Av Johanna B - 20 november 2010 06:28

Förlåt att jag iney blogga igår. Men det hände inget speccielt då iaf. Men jag undrar åkte Waisie (stavning) ut i går. Det tycker jag är rätt åt honom, men det är inte rätt att Jay får forsätta som tagit droger under hösten och under hösten. Men Olle ska vinna ändå. Vilken tkr ni ska vinna? Idag så ska jag gå på mina gymnasters första gymnastik tävling. Ni kankse får några bilder.

 

Vad tycks? 


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards