johannabestabilling

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna B - 29 oktober 2010 14:03

Hej alla!!


Dagen en så länge har vart skolan på so/sv så satt jag, Malin, Adina och Erika F i 9:ornas grupprum. Jag och Malin gjorde en fin sak på deras whiteboard. Ni får se senare i kväll för jag kanske tar några kort ikväll! Nästa vecka så är det höstlov :) det blir skönt.

 

Den här bilden syftar jag på Kristen!! :)


    

Av Johanna B - 29 oktober 2010 06:56

   Hejsan hoppsan fallerallera!!


Jag skulle ladda min mp4 och då yänkte jag lägga in ett snabbt litet inlägg!! Det är 2 dagar kvar tills jag fyller år! Men jag ska ändå ha kalas med kussarna imorgon så att jag får presenter då också!!! Jag bjuder så klart på en bild! Jag kan ju testa lägga in no bilderna.

K.S står för Kristen Stewart!! <33333

Fattar ni nått? nej inte jag heller så.  

Malin gör som Kristen brukar göra och jag hade prcis gjort det innan!  Amanda!!! <3 

Adina!!

För någon vecka sen köpte jag en ny vinterjacka men när jag kom hem tyckte jag att den kändes för liten fast jag testade den i affären :O Men mamma bytte den till rätt storlek igår. Så vad tycks?


  

Av Johanna B - 28 oktober 2010 21:00

Hej!!


Jag glömde att skriva att no:n var väldigt flum så här kommer bilder från no:n.


Det gick inte just nu... så imorgon eller så!!





Av Johanna B - 28 oktober 2010 20:09

Vet ni jag hatar Torsdagar!! För i skolan har dem satt alla dåliga ämnen idag och klockan 20.00 är det tre program jag vill se Ghost wispers, Robinson och Vampires diares. MEn aja!!

Av Johanna B - 28 oktober 2010 19:31

Hej!!


Jag är med i veckans blogg på den här bloggen: http://twinblogg.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-inlagg-2.html#comment


Jag skrev lite fel i  förra inlägget, jag menade "jag, Malin o Adina satt i ett grupprum på matten." inte kicki  Och "vi ska välja nytt elevens val" inte språkval.

 

  

Av Johanna B - 28 oktober 2010 18:33

Hej alla!!


Förlåt att jag inte blogga igår men jag plugga och var ute och sprang igår. Det var as kul. Vi vi går med egentligen haha. Men idag har det vart en vanlig torsdag förutom att  vi inte hade någon lärare på matte. Det var skönt. Jag, Malin och Kicki satt i ett grupp rum. Adina läste lite i sin bok men jobbade mest och Malin gjorde tvärtom. Jg läste en sida för varje tal jag gjorde. Imorgon slutar jag 13.15 Men jag kanske inte kommer få göra det på fredagar längre och vi ska snart välja nytt språkval och jätte många kommer välja bokcirkel då kommar jag antagligen inte få det :( Dem gör det för att få se på film men det är inte säkert att dem kommer få det. Men jag kanske får hemkunskap iaf. OM 3 DAGAR FYLLER JAG ÅR!!! Jag längtar, men jag tjattar faktiskt inte så mkt. Imorgon ska man på fredax så vem vet när jag bloggar om jag gör det. Jag ska antingen se eller spela in typ scream arwards 2010. För Eclipse får ju pris så då måste man ju bara se. För er som undrar är det från 00.10 imorgon kväll. På lördag ska jag ha kalas för mig med min släkt. Men jag ska bjuda på en bild:  

Så här kommer jag vara imorgon just därför kanske jag inte orkar blogga.

Då kommer jag bli så här på lördagen.


  

Av Johanna B - 27 oktober 2010 07:50

Hej alla!!


Jag ska strax gå till skolan, jag har precisvart ute med Charlie. Det känns som det brinner i mina fingrar fast det borde känna så i halsen. För jag är en vampyr, haha igår när jag skrev på min berättelse sa Håkan att jag börjat skriva med mer inlevelse och känsla och jag tror att det kan bero på att Stephanie gör det. För jag tycker hon skriver så bra så jag försöker få till det typ så om någon fattar. Aja jag ska dra till skolan, vet ni jag är glad för nu är premier datumet satt för Welcome to Riley´s det blir den 21 januari. Är jag den ända som tänker gå på den?


Men  måste dra nu ses!

Av Johanna B - 27 oktober 2010 06:38

Hejsan hoppsan!


Hade tråkigt så jag svängde förbi. Jag laddar min mp4 just nu, för jag kan inte lyssna annars och batteriet tog slut när det just var som mest spännande. Frt är skönt att kunna blogg igen :) Amanda jag hittar inget fel och jag tror att det är bara du som inte kan kommentera. Hm... jag får undersöka det. Igår vi en kulturlov lapp i skolan. Det är två saker som intresserar mig det är en hund kurs och en kamerakurs. Men om jag ska gå på kamera kursen vill jag ha en systemkamera. Men aja jag kommer antaglien inte få en *snyft*. Men idag slutar jag 13.15 SKÖNT SOM FAN!!! Men när jag kommer hem måste jag plugga sen måste jag skriva ett kapitel på en berättsele som vi håller på med i skolan. Ni kan få in den här efter jag skrivt klart hela. Men då kommer ni bara få in dem kpitel vis. Om nån nu fattar. Men efter skolan ska ni se min önskelista, den är full med filmer. Haha jag kommer inte ha tid att titta på alla om jag får dem. Ska dra nu men skönt att kunna blogga igen som sagt! Men det går inte att ladda upp bilder tyvär.

 

Nu gick det :) en av mina söta bröder <3 


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards