johannabestabilling

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna B - 26 oktober 2010 19:18

   Hejsan!! dX


Nu är jag tillbaka, jag skulle ha vart det tidigare men min data har damp p.g.a ett fult virus. Jag vet inte hur man får bort det. Men idag har det vart som en vanlig tisdag. Jag gick i skolan och när kom hem pluggade jag sen forsatte jag lyssna på Så länge vi båda andas. Snart fyller jag år!! Om 5 dagar, på söndag för er som inte kan räkna. Just nu bloggar jag, tittar på TV och laddar min mp4. Jag vet inte vadd jag ska skriva direkt. Men jag hoppas det går att blogga så ofta som möjligt. Annars så får jag försöka fixa en blogg på blogspot eller så, för jag måste kunna blogga. Jag är SÅÅÅÅÅÅ blogg sugen. Men aja nu funka det skönt. DET MÅSTE GÅ ATT BLOGGA PÅ MIN FÖDELSEDAG!! Men jag ska bjuda på en bild jag gjort på www.scrapblog.com.

Vad tycks? Jag vet att den inte är så bra men det är bara min andra!!


Puss och kram Johanna!

KOMMENTERA!!

Av Johanna B - 10 oktober 2010 16:10

Hitch!!

 

Den var bra den får 7/10 av mig!!! Den var lite rolig o lite "allvarlig"!!


Handling: Det handlar om dating doktorn Alex Hitch. Som hjälper andra män att finna kärleken. Men en dag blir han själv plötsligt kär!!


  

Av Johanna B - 8 oktober 2010 20:43

   Hej!!

 

Jag såg att jag hade fått en komentar om vart jag sett Hannah Montana parfym jag visade bild på. Och att jag skulle logga in på msn men min data har virus så då vill jag inte logga in på msn för då blir datan dum igen så jag förklarar här sen mejlar jag dig. Jag såg den på Gränby i Uppsala. Ni får mer än gärna ställa frågor till mig bara så ni vet.


  

Av Johanna B - 6 oktober 2010 18:11

The Last Song!!

 

Den är bra men sorlig. Tårarna rann den var verkligen bra o är värd att se. Av Mig får den 8/10.

 

Handlig: Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Miller's liv vänds upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island, Georgia. Tre år senare är hon fortfarande arg på sina föräldrar, särskilt hennes far. En dag så beslutar hennes mamma sig för att det skulle ligga i allas intresse om hon skickade Ronnie tillsammans med hennes yngre bror Jonah till Tybee Island under sommaren, så att hon kan få chansen att få umgås med sin pappa. Ronnies far, som är en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv på Tybee Island. Han är helt fördjupad i sitt arbete att skapa ett konstverk, som kommer att bli mittpunkten i en lokal kyrka. Ronnie lyckas senare hitta något som både hon och hennes pappa har gemensamt - och det är musiken.

 

Handlingen är tagen från wikipedia i kanske tycker att den verkar dålig men det är den inte. Men det hade blivit ännu bättre om den vart längre för det var vissa saker man tkr dem skulle ha med som dem inte hade.

  

Av Johanna B - 3 oktober 2010 18:37

      Hej...

  

I torsdags kväll så tittade jag, Adina o Kicki på Malins ridning. Men vi tog små skogspromenader ibland. Sen åkte vi hem till Malin o Kicki för jag o Adina skulle sova där. Vi gjorde ordning lite fika sen såg vi på The Last Song. Ni får en recension lite senare på den. Sen sa Malin världens sämsta skämt.

-Vad är det för skilland på en häst o en traktor?

Ingen visste då sa Malin:

- Jag vet inte.

Hon o Adina var as flumiga så dem skratta i hjäl sig. Sen la vi oss för att sova. På morgonen fick vi gå upp halv åtta o kvart i nio så hämtade Adinas pappa oss o lämna oss i uppsala. Men när vi kom så hade bara coop o kvantum öppnat men en halv timme senare så öppnade dem andra affärerna gå gick vi in på Gina Då testade vi två vampyr tröjor eftersom det är bara dem som är kvar från Ginas vampyr tema. Men då köpte bara jag en tröja. Sen gick vi till Lindex men ingen av oss köpte något där så då gick vi till Kapphal där köpte Adina en tröja där det stod typ True Love o Kicki köpte en svart o rosa tunika. Sen gick vi till H&M men igen av oss köpte nått där. O sen drog vi till Ålhens men igen köpte något där heller så då gick vi till Gina då köpte Adina, Malin o Kicki den tröjan jag köpt tidigare o Malin köpte den tröjan jag köpte i söndags. Adina köpte en varg tröja den köpte jag med JAG ÄLSKAR DEN!! Sen sprang vi upp för ett berg o börja skrika för vi hade så mkt enrgi men sen gick vi till bussen. Malin o Kicki trodde vi skulle ta en annan buss men vi möte den bussen. Men sen när vi kom till Alunda gick jag o Adina med Kicki o Malin hem för vi hade våra saker där sen drog jag hem. Nu kommer lite bilder. (Klicka på dem för att dem ska bli stora.)

          

Adina vid Joneberg           Kicki vid Joneberg        Jag i värme stugan vid Joneberg

     

Kicki i värmestugan        Kicki o Adina dansar i värmestugan     Dem igen

                            

Vi gick på en skogspromenad   Skulle ta en bild på Happy men det gick inte så bra

        

Inte så bra bild men Flingan         Malin o Fidde                  Hittade Hannah Montana parfym

      

Vi testade solbrillor =D     Dem bästa men Kicki syns typ inte    Skojjiga :D

       

Sötisen Adina ;D             Sötisen Kicki <3              För er som inte ser så är Twilight där

                                                  
                     

Malin köpte den hon har på sig o så köpte vi den jag o Adina har på oss   Jag o Malin på Lindex <33

         

Vi på Kapphal(lika kläder)  Alla har lika mössor <333  Malin tänker äta Adinas godis <3333

             

Vi på Stadium <33333      Jag i bussen på väg hem               Malin o Adina i bussen dx

        

Jag o Kicki i bussen dX     Kicki i bussen xD            Jag köpte den här tröjan också

 

Nu så jag glömde bort att jag hade förra inlägget var det 100 inlägget så vi firar med en fin bild jag gjort(fin o fin vet jag inte):

        

Av Johanna B - 3 oktober 2010 07:57

Tjabba tjena!!

 

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar men jag har inte orkat. Men jag kände idag måste jag blogga för jag ska blogga om fredagen när jag åkte till stan med dem bästa. Och igår när jag var på valpträff o så ska jag berätta att jag tänker ta en bloggpaus. Men jag kanske bloggar efter marknaden. Aja innan jag ska börja blogga om fredagen så bjuder jag på en bild.

 

  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards