johannabestabilling

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Johanna B - 25 februari 2011 23:34

Förlåt för att jag inte bloggat idag men jag har inte mått så bra. Jag vaknade halv 10 idag och då hade jag fortfarande ont i halsen så jag spelade Mario som jag hade tagit ner. När jag spelat klart var kl halv elva oxh då reste jag mig upp för att klä på mig. Då kände jag mig jätte yr och konstig men jag klädde på mig och när jag kom upp tog jag tempen och jag hade nästan feber så då gick jag och satte mig i soffan.   

Jag satt där och orkade inte röra mig. Men vid tolvså reste jag mig upp för att hämta ett äpple som fick bli både frukost och lunch. Sedan vid ett gick jag, mamma, charlie och Magdalena på promenad och då kände jag mig bättre. När jag kom satte jag mig och såg Panic Room. Den var bra <3 Efter det så kom resten av familjen hem och vi åkte på kalas, alla förutom Hampus han stannade hemma med sin kompis Markus. På kalaset kände jag mig inte på topp direkt. Men när jag kom hem mådde jag bättre och då läste jag ut "Under din hud". Den var bra men slut var lite sådär. Men om man lägger ihop båda böckerna så är sluten rätt bra. Diana har beställt in fortsättningen till biblioteket längtar tills den kommer. Ihhhhhh, den heter "Berusad av evigt liv". Aja Efter som jag läst ut den så ska jag läsa huset för vi har fått en annans huset i skolan och vi ska läsa den och sedan ge feedback.

  

Den första boken <3 Juste vet ni jag hittade min förlovningsring jag fick från Taylor, jag slavar bort den jätte ofta men nu är den funnen. En sak till Det var bra att Rybak och Frank från let's dance gick vidare <3 Nu ska jag se ett inspelat pårogram för jag har spelat in rätt många program p.g.a att jag var på fest. Imorgon blir det stan med mamma, titta på presenter, nya glasögon och kanske på bokrean.


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards